€1.000 renovatiebudget - Gamma (tem 31/01)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • imra
    Member
    • Nov 2024
    • 85

€1.000 renovatiebudget - Gamma (tem 31/01)

Maak van 2025 het jaar van je goede voornemens en geef je woning de aandacht die het verdient!
    Doe mee aan onze quiz en maak kans op een renovatiebudget van maar liefst €1.000 of een van de 5 GAMMA cadeaukaarten ter waarde van €50 voor je kleine isolatieklus.
    Doe van 8 januari t/m 31 januari 2025 mee met onze winactie! Maak kans op een renovatiebudget van €1.000 of een van de 5 GAMMA cadeaukaarten ter waarde van €50. Neem deel en ontdek de actievoorwaarden.
    Laatst gewijzigd door gerdje; 08-01-25, 11:18. Reden: Onderwerp juist invullen, aub
  • Masken Tof
    Junior Member
    • Nov 2024
    • 4

Antwoorden :
    1. Het versnelt de verspreiding van warmte in een ruimte.
    2. Dakisolatie
    3. Het materiaal heeft een hoger isolerend vermogen.

Schiftingsvraag :

Hoeveel mensen nemen deel aan deze wedstrijd van woensdag 8 januari t/m vrijdag 31 januari 2025?

Commentaar

• gerdje
      Super Moderator
      • Mar 2024
      • 86

Oorspronkelijk geplaatst door Masken Tof Bekijk bericht
      Antwoorden :
      1. Het versnelt de verspreiding van warmte in een ruimte.
      2. Dakisolatie
      3. Het materiaal heeft een hoger isolerend vermogen.

Schiftingsvraag :

Hoeveel mensen nemen deel aan deze wedstrijd van woensdag 8 januari t/m vrijdag 31 januari 2025?

De antwoorden zijn al gegeven in de originele post. Ze moeten bovendien steeds gepost worden met een link die de juistheid aantoont.

Commentaar

• Masken Tof
        Junior Member
        • Nov 2024
        • 4

Ja dat weet ik maar aangezien mijn antwoorden groen werden weet ik dat ze juist waren dus was het volgens mij overbodig om er een link bij te zetten want het was al zeker dat ze juist waren

Commentaar

• gerdje
          Super Moderator
          • Mar 2024
          • 86

Oorspronkelijk geplaatst door Masken Tof Bekijk bericht
          Ja dat weet ik maar aangezien mijn antwoorden groen werden weet ik dat ze juist waren dus was het volgens mij overbodig om er een link bij te zetten want het was al zeker dat ze juist waren
          Dan stonden ze nog steeds al vermeld in de beginpost, met bronvermelding.

Commentaar

Verwerken ...
          X