Jeugdthriller Volg me - Thrillers and More (tem 08/05)

Samenvouwen
X

• Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

Jeugdthriller Volg me - Thrillers and More (tem 08/05)

Op 1 april (ook al geen grapje!) verscheen bij uitgeverij Leopold de jeugdthriller Volg me van Shanna de Jong. In samenwerking met de uitgever mogen wij 2 exemplaren verloten, waarvoor onze hartelijke dank! Het verhaal In Volg me , het nieuwe boek binnen de Thrillseekers-reeks, geschreven door veelgeprezen thrillauteur Shanna de Jong, houdt Mia een schaduwaccount bij op TikTok. Daarop deelt ze anoniem filmpjes van spannende gebeurtenissen in haar omgeving. Maar dan loopt het uit de hand. In een verlaten mergelgroeve ontdekt ze een gevaarlijk geheim. Mia raakt betrokken bij een duister complot waarvan de gevolgen groter zijn dan ze zich ooit had kunnen voorstellen… Over de auteur Shanna de Jong werd geboren in 1986 in Papendrecht. In haar jeugdjaren bracht ze vrijwel elke schoolvakantie door bij haar grootouders in Wilhelminadorp. De Jong volgde de lerarenopleiding Nederlands, maar na een korte carrière in het onderwijs besloot ze haar hart te volgen en ging ze aan de slag als freelanceschrijver. Lees hier het leesfragment van Volg me. Wat moet je doen om kans te maken? Beantwoord via een e-mail de volgende vraag: Stuur je antwoord via een e-mail voor 9 mei naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Volg me’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens! Ben je al lid van onze Facebook-groep? Nee? Kom er gezellig bij en mis niets van onze winacties, interviews en ander leuk nieuws! Dat kan als je hier klikt 🙂 Like ook onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van het allerlaatste nieuws van Thrillers & More. Succes! Kijk hier voor meer lopende winacties PLaatst hier de link van Bol.com

Stuur je antwoord via een e-mail voor 9 mei naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Volg me’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens!
    Laatst gewijzigd door zircon; 29-04-26, 05:58.
Verwerken ...