Tickets Eindejaarsshow Studio 100 - GvA (tem 27/11)

Samenvouwen
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • poes100
    Junior Member
    • Nov 2024
    • 11

Tickets Eindejaarsshow Studio 100 - GvA (tem 27/11)

https://www.gva.be/abonnee/wedstrijden?ID=cNXRs6PQna%2BdhL7rkISy7eq2WXXppI3IV Mv%2BbBeu0K1BrjRdEyh%2BQBRAp066CijxCepVc5Zr7rPxhdD KQpv6cX&CONTESTID=1FA1B793-DE47-4AE7-B607-564CBB15119A

Ik zou graag familietickets (4 stuks) winnen voor volgende voorstelling
    • Grote Studio 100 Sinterklaasshow in Sportpaleis Antwerpen (30/11 om 10u00)
    • Tien om te Zien Musical in Puurs (7/12 om 20u30)
    • Samson en Marie Kerstshow in De Panne (21/12 om 10u30)
    • Studio 100 SingAlong met Gert & James in Sportpaleis Antwerpen (1/12 om 20u00)
    Laatst gewijzigd door gerdje; 24-11-24, 21:53.
  • poes100
    Junior Member
    • Nov 2024
    • 11

geef dan duidelijk instructies aub, want als ik lees zie ik gene probleem , is veel ingewikkelder dan vroeger , en voor ouderen niet zo makkelijk

Commentaar

• gerdje
      Super Moderator
      • Mar 2024
      • 67

Voordat je wedstrijden plaats moet je de handleiding lezen. Deze vind je door hier (https://forum.gratiz.be/articles/39-handleiding-wedstrijden-toevoegen) te klikken of op de link hieronder. Als je de wedstrijd volledig goed plaatst, krijg je reputatie punten van onze moderatoren. Als je de antwoorden plaatst krijg je ook

Commentaar

• poes100
        Junior Member
        • Nov 2024
        • 11

dat weet ik ook maar je schreef da tik de helft niet gepost heb van een wedstrijd, dan kan je me gewoon meedelen wat er allemaal te kort is ??? maar een file doorsturen die ik ook kan zien is toch geen oplossing , geef gewoon door wat er allemaal te kort , dan kan ik eruit leren ,wat de link betreft heb je 100 procent gelijk

Commentaar

• gerdje
          Super Moderator
          • Mar 2024
          • 67

Ik heb telkens aangegeven wat er tekort was : tags, einddatum in het onderwerp, organisator in het onderwerp of prijs in het onderwerp, wedstrijdlink, ...

Commentaar

• poes100
            Junior Member
            • Nov 2024
            • 11

je hebt gelijk maar het is veel ingewikkelder dan vroeger en ik weet dat er al veel afgehaakt hebben, jammer , ik ga mijn wedstrijden gewoon deleten want wordt er nerveus van en he tis een hobby

Commentaar

• gerdje
              Super Moderator
              • Mar 2024
              • 67

Een nieuwe site vraagt aanpassing aan iedereen. Gewoon stap voor stap en dan lukt het uiteindelijk wel.

Commentaar

• poes100
                Junior Member
                • Nov 2024
                • 11

ok bedankt, je hebt gelijk maar bij de jeugd gaat dat vlotter , komt wel goed , sorry hoor, groetjes sylvie

Commentaar

• IngridV66
                  Junior Member
                  • Nov 2024
                  • 32

is alleen voor abonnees = klanten maar 'k zie dat niet bij de Tags staan

Commentaar

• Christophe_d
                    Junior Member
                    • Nov 2024
                    • 6

het is gewoon veel moeilijker dan vroeger. Vroeger was alles duidelijk wat je in moest vullen, waar je het in moest vullen. Nu ben je een tijdje bezig om wedstrijden te posten. Ik post hier niks meer op tot het weer simpeler is. en ik ben 28 dus ik ben best wel mee met alles.
                    Laatst gewijzigd door Christophe_d; 24-11-24, 21:19.

Commentaar

Verwerken ...
                    X