Thriller Het meesterwerk - Thrillers and More (tem 02/12)

Samenvouwen
X

• Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

Thriller Het meesterwerk - Thrillers and More (tem 02/12)

Op 2 december verschijnt bij uitgeverij HarperCollins de thriller Het meesterwerk van Chris Carter. In samenwerking met de uitgever mogen wij 1 exemplaar (paperback of ePub) verloten, waarvoor onze hartelijke dank! Het verhaal ‘Als ik voordat ik doodga één ding mag kiezen dat ik uit mijn geheugen zou kunnen wissen, dan zou het zijn wat ik daarbinnen heb gezien,’ vertelt een collega van de politie in Los Angeles aan rechercheurs Hunter en Garcia als ze aankomen op een van de schokkendste plaatsen delict die ze ooit hebben bezocht. Om een seriemoordenaar op te sporen wiens jachtterrein geen grenzen kent, bundelen de rechercheurs hun krachten met de FBI. Deze psychopaat houdt van zijn ‘werk’, want moorden betekent voor hem veel meer dan alleen doden. Hij beschouwt het als een kunstvorm en nodigt iedereen uit om zijn meesterwerk te bekijken… Over de auteur Chris Carter (1965), geboren in Brazilië van Italiaanse afkomst, studeerde psychologie en crimineel gedrag in de Verenigde Staten. Als lid van het team voor criminele psychologie van de officier van justitie en in samenwerking met het politiedepartement, interviewde en bestudeerde hij vele criminelen, waaronder seriemoordenaars en veroordeelden tot levenslange gevangenisstraf. Chris Carter woont nu in Londen, VK, waar hij zijn ervaringen in adembenemende thrillers verwerkt. Wat moet je doen om kans te maken? Beantwoord via een e-mail de volgende vraag: Stuur je antwoord via een e-mail voor 3 december 2025 naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Het meesterwerk’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens en of je liever een paperback of e-pub ontvangt! Ben je al lid van onze Facebook-groep? Nee? Kom er gezellig bij en mis niets van onze winacties, interviews en ander leuk nieuws! Dat kan als je hier klikt 🙂 Like ook onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van het allerlaatste nieuws van Thrillers & More. Succes! Kijk hier voor meer lopende winacties

Stuur je antwoord via een e-mail voor 3 december 2025 naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Het meesterwerk’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens en of je liever een paperback of e-pub ontvangt!
    Laatst gewijzigd door gerdje; 21-11-25, 07:47.
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

Commentaar

Verwerken ...