Young Adult Zielloos of Soulless - Thrillers & More (tem 16/09)

Samenvouwen
X

• Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

Young Adult Zielloos of Soulless - Thrillers & More (tem 16/09)

Op 17 september verschijnt bij uitgeverij Hamley Books de Young Adult Zielloos en Soulless van Laura Dirkx. In samenwerking met de uitgever mogen wij 1 exemplaar verloten (NL of EN), waarvoor onze hartelijke dank! Het verhaal In een wereld geregeerd door het Lot was het nooit de bedoeling dat ze zou kiezen. Maar liefde volgt geen regels. Noé droomde altijd al van een leven geleid door vrijheid en liefde, een leven dat haar te vroeg werd ontnomen. Nadat ze werd verenigd met haar Zielsverwant en verdween in een oneindig niets, keert ze nu onverklaarbaar terug. Noé wordt geconfronteerd met een duisternis die dieper gaat dan alles wat ze ooit heeft gekend, terwijl Arthur alles riskeert om zijn belofte aan haar te behouden. Alles wat ze geloofde—over de wereld, over haar verleden, over zichzelf—wordt in twijfel getrokken. De enige manier om haar toekomst te beschermen is door haar verleden, dat ze nooit had mogen kennen, te confronteren. In dit meeslepende vervolg op Zielsveel vermengen liefde en verlies zich met elkaar en vervaagt de grens tussen vriend en vijand gevaarlijk snel. In a world ruled by Fate, she was never meant to choose. But love doesn’t follow the rules. Noé always dreamed of a life led by liberty and love, a life taken from her too soon. After being united with her Soulmate and disappearing into oblivion, she finds herself inexplicably returned. Noé confronts a darkness deeper than anything she’s ever known, while Arthur risks everything to keep his promise to her alive. Everything she believed—about the world, about her past, about herself—is thrown into question. Now, the only way to protect her future is to confront the past she was never meant to know. In this gripping sequel to Soulmate, love and loss intertwine, and the line between friend and foe blurs dangerously. Over de auteur Mijn naam is Laura Dirkx. Ik ben geboren te Genk, Limburg, op 23 januari 1995, waar ik tot kort heel mijn leven gewoond heb. Ik heb een zalige jeugd gehad, met een oudere zus en jongere broer die beiden zowel het bloed onder mijn nagels konden halen als mij de grootste lach op mijn gezicht konden toveren. Mijn ouders hebben mij alles gegeven wat mijn hartje begeert, mij overal in gesteund en altijd in mij geloofd. Zolang als ik mij kan herinneren ben ik altijd gefascineerd geweest in boeken schrijven. Lezen was en is een van de enige momenten waar mijn hoofd stil is en aan niets anders denkt. Ik begon met gedichtjes schrijven en kortverhalen, maar nooit had ik een gevoel van voldoening en hield ze ook geheim. Wat moet je doen om kans te maken? Beantwoord via een e-mail de volgende vraag: Stuur je antwoord via een e-mail voor 17 september 2025 naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Zielloos’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens en of je liever de Nederlandse of Engelse paperback ontvangt! Ben je al lid van onze Facebook-groep? Nee? Kom er gezellig bij en mis niets van onze winacties, interviews en ander leuk nieuws! Dat kan als je hier klikt 🙂 Like ook onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van het allerlaatste nieuws van Thrillers & More. Succes! Kijk hier voor meer lopende winacties

Stuur je antwoord via een e-mail voor 17 september 2025 naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Zielloos’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens en of je liever de Nederlandse of Engelse paperback ontvangt!
    Laatst gewijzigd door gerdje; 13-09-25, 17:34.
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

na 16 juli is het boek niet meer verkrijgbaar in print.
    alleen de exemplaren die tijdens deze periode worden besteld, worden gedrukt. Er komt geen latere oplage en het boek zal niet verkrijgbaar zijn via boekhandels.

Commentaar

Verwerken ...