Thriller Bruid en bruidegom van Rona Halsall. -Thrillers and More (tem 21/05)

Samenvouwen
This topic has been answered.
X
X

• Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

Thriller Bruid en bruidegom van Rona Halsall. -Thrillers and More (tem 21/05)

Op 13 mei verschijnt bij uitgeverij LS Amsterdam de thriller Bruid en bruidegom van Rona Halsall. In samenwerking met de uitgever mogen wij 2 exemplaren (epub of paperback) verloten, waarvoor onze hartelijke dank. Het verhaal Ze hebben een gelofte afgelegd, en doen een moord om die niet te breken We rijden voor de laatste keer als ongetrouwd stel naar huis. Ondanks de stromende regen en de duistere nacht om ons heen ben ik nog nooit zo gelukkig geweest. Mijn verloofde, Ethan, knijpt even in mijn hand en ik ben zo blij om zijn bruid te zijn. Dan is er een verschrikkelijk ongeluk. Wanneer ik wakker word, aait hij me over mijn wenkbrauw en zegt hij dat alles goed komt. Maar ik weet dat hij het zo, zó bij het verkeerde eind heeft… In de kerk schittert zonlicht over mijn ivoorkleurige zijden jurk terwijl ik naar het altaar loop. Onze families, vrienden en dierbaren hebben een lach op hun gezicht terwijl ze toekijken hoe Ethan en ik elkaar beloven samen te zijn tot de dood ons scheidt. Maar alleen Ethan en ik weten wat dat echt betekent… Want we hebben al iemand vermoord.Mijn dierbare, lieve echtgenoot is niet wie hij lijkt…Maar dat ben ik ook niet. Over de auteur De Engelse Rona Halsall is een #1-bestsellerauteur van psychologische thrillers, onweerstaanbare domestic suspense die haar lezers tot het laatste moment in het ongewisse laat. Lees hier het leesfragment van Bruid en bruidegom. Wat moet je doen om kans te maken? Beantwoord via een e-mail de volgende vraag: Stuur je antwoord via een e-mail voor 22 mei 2025 naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Bruid en bruidegom’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens en of je liever een paperback of e-pub ontvangt! Ben je al lid van onze Facebook-groep? Nee? Kom er gezellig bij en mis niets van onze winacties, interviews en ander leuk nieuws! Dat kan als je hier klikt 🙂 Like ook onze Facebookpagina om op de hoogte te blijven van het allerlaatste nieuws van Thrillers & More. Succes! Kijk hier voor meer lopende winacties

Stuur je antwoord via een e-mail voor 22 mei 2025 naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Bruid en bruidegom’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens en of je liever een paperback of e-pub ontvangt!
    Laatst gewijzigd door gerdje; 10-05-25, 06:55.
  • Answer selected by gerdje at 10-05-25, 17:04.
    parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 2049

2 Wie van ons team las “De bigamist”?
    Bianca
    Titel: De bigamist      Auteur: Rona Halsall                 Genre: Psychologische thriller Uitgeverij: Luitingh Sijthoff Vertaald door: Marjolein van Velzen Publicatiedatum: juni 2024 Aantal bladzijdes: 297 (Epub) Recensie: Bianca Over de auteur: De Engelse Rona Halsall is een #1-bestsellerauteur van psychologische thrillers, onweerstaanbare domestic suspense die haar lezers tot het laatste moment in het ongewisse laat. Achterflap: ‘Met Emma, Sams echtgenote. Kan ik hem misschien even spreken?’ Even bleef het stil. ‘Eh, hoe bedoelt u? Ík ben Sams vrouw.’ Aan haar toon hoorde Emma dat dit geen grap was, en haar mond viel open toen de betekenis van de woorden tot haar doordrong… Ik wist al dat ik met Sam wilde trouwen vanaf onze eerste ontmoeting. Na het plotselinge verlies van mijn moeder was de charmante, welbespraakte architect met donkerbruine ogen precies de frisse start die ik nodig had. Ons eerste kind was al onderweg nog voordat we onze huwelijksreis hadden gepland. Ik wilde zo graag dat ons gezinnetje zou werken dat ik zijn onverklaarbare gedrag negeerde. De lange zakenreizen, de geheime telefoontjes, en het geld dat steeds van mijn rekening verdween. Maar dan blijkt dat hij meer te verbergen heeft dan ik dacht. Sam is echter niet de enige met geheimen. En ik zal tot het uiterste gaan om mezelf te beschermen… Mijn mening: De bigamist is een verhaal waarin de psychologische diepgang hoogtij viert. Een verhaal vol leugens en bedrog, je ervaart continu achterdocht.   De titel De bigamist spreekt hier voor zich, het verhaal lijkt nogal voorspelbaar maar daar weet Rona Halsall zeker een aantal verrassende plotwendingen in aan te brengen. Het boek leest lekker weg, een fijne schrijfstijl zorgt ervoor dat je door het verhaal heen vliegt. De kleine hoeveelheid personages maakt dat het verhaal makkelijk te volgen is. Halsall maakt gebruik van korte hoofdstukken en gaat met een aantal hoofdstukken terug in de tijd waardoor je gaandeweg het verhaal inzicht krijgt in de gebeurtenissen die zich voorafgaand aan de proloog hebben afgespeeld. Het leven van Emma is een rollercoaster waarin de scenes zich in rap tempo opvolgen, de manier waarop ze zich door sommige lastige situaties heen worstelt zijn soms ongeloofwaardig, de opeenstapeling van gebeurtenissen laten je wenkbrauwen af en toe fronsen, maar dat neemt het leesplezier niet weg. Als lezer is het puzzelen naar leugens en waarheden, enigszins bevooroordeeld denk je precies te weten hoe de vork in de steel zit maar niets blijkt minder waar. Dit boek wordt aangeraden aan o.a. de fans van Freida McFadden, mij nog onbekend maar na het lezen van dit boek ga ik deze tip ter harte nemen. Originaliteit: 4 Schrijfstijl: 4 Leesplezier: 4 Spanning: 4 Plot: 4 Psychologie: 4 De bigamist krijgt hiermee 4 welverdiende sterren. Bianca Recensie-exemplaar ontvangen van Uitgeverij Luitingh Sijthoff, waarvoor onze hartelijke dank!

1. Wie heeft Bruid en bruidegom vertaald?
    Marjolein Van Velzen
    https://www.kobo.com/ca/en/ebook/bru...lQPQm2zyyeQS9t

Commentaar

• parmat
      Senior Member
      • Jan 2025
      • 2049

2 Wie van ons team las “De bigamist”?
      Bianca
      Titel: De bigamist      Auteur: Rona Halsall                 Genre: Psychologische thriller Uitgeverij: Luitingh Sijthoff Vertaald door: Marjolein van Velzen Publicatiedatum: juni 2024 Aantal bladzijdes: 297 (Epub) Recensie: Bianca Over de auteur: De Engelse Rona Halsall is een #1-bestsellerauteur van psychologische thrillers, onweerstaanbare domestic suspense die haar lezers tot het laatste moment in het ongewisse laat. Achterflap: ‘Met Emma, Sams echtgenote. Kan ik hem misschien even spreken?’ Even bleef het stil. ‘Eh, hoe bedoelt u? Ík ben Sams vrouw.’ Aan haar toon hoorde Emma dat dit geen grap was, en haar mond viel open toen de betekenis van de woorden tot haar doordrong… Ik wist al dat ik met Sam wilde trouwen vanaf onze eerste ontmoeting. Na het plotselinge verlies van mijn moeder was de charmante, welbespraakte architect met donkerbruine ogen precies de frisse start die ik nodig had. Ons eerste kind was al onderweg nog voordat we onze huwelijksreis hadden gepland. Ik wilde zo graag dat ons gezinnetje zou werken dat ik zijn onverklaarbare gedrag negeerde. De lange zakenreizen, de geheime telefoontjes, en het geld dat steeds van mijn rekening verdween. Maar dan blijkt dat hij meer te verbergen heeft dan ik dacht. Sam is echter niet de enige met geheimen. En ik zal tot het uiterste gaan om mezelf te beschermen… Mijn mening: De bigamist is een verhaal waarin de psychologische diepgang hoogtij viert. Een verhaal vol leugens en bedrog, je ervaart continu achterdocht.   De titel De bigamist spreekt hier voor zich, het verhaal lijkt nogal voorspelbaar maar daar weet Rona Halsall zeker een aantal verrassende plotwendingen in aan te brengen. Het boek leest lekker weg, een fijne schrijfstijl zorgt ervoor dat je door het verhaal heen vliegt. De kleine hoeveelheid personages maakt dat het verhaal makkelijk te volgen is. Halsall maakt gebruik van korte hoofdstukken en gaat met een aantal hoofdstukken terug in de tijd waardoor je gaandeweg het verhaal inzicht krijgt in de gebeurtenissen die zich voorafgaand aan de proloog hebben afgespeeld. Het leven van Emma is een rollercoaster waarin de scenes zich in rap tempo opvolgen, de manier waarop ze zich door sommige lastige situaties heen worstelt zijn soms ongeloofwaardig, de opeenstapeling van gebeurtenissen laten je wenkbrauwen af en toe fronsen, maar dat neemt het leesplezier niet weg. Als lezer is het puzzelen naar leugens en waarheden, enigszins bevooroordeeld denk je precies te weten hoe de vork in de steel zit maar niets blijkt minder waar. Dit boek wordt aangeraden aan o.a. de fans van Freida McFadden, mij nog onbekend maar na het lezen van dit boek ga ik deze tip ter harte nemen. Originaliteit: 4 Schrijfstijl: 4 Leesplezier: 4 Spanning: 4 Plot: 4 Psychologie: 4 De bigamist krijgt hiermee 4 welverdiende sterren. Bianca Recensie-exemplaar ontvangen van Uitgeverij Luitingh Sijthoff, waarvoor onze hartelijke dank!

1. Wie heeft Bruid en bruidegom vertaald?
      Marjolein Van Velzen
      https://www.kobo.com/ca/en/ebook/bru...lQPQm2zyyeQS9t

Commentaar

Verwerken ...