Stuur je antwoord via een e-mail voor 2 mei naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Hamley de filmster’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens!
Kinderboek Hamley wordt een filmster van S J. Paul. -Thrillers and More (tem 01/05)
Samenvouwen
This topic has been answered.
X
X
-
Kinderboek Hamley wordt een filmster van S J. Paul. -Thrillers and More (tem 01/05)
- Wedstrijd Informatie
-
Wat valt er te winnen?kinderboek Hamley wordt een filmster van Sandra J. Paul.
-
OrganisatorThrillers and More
-
Wat moet je doen om deel te nemen?vraag
-
Begindatum wedstrijd (dd/mm/jjjj)20/04/2025
-
Einddatum wedstrijd (dd/mm/jjjj)01/05/2025
-
Vragen & AntwoordenWat is Sandra haar favoriete boek allertijden (tip: lees het interview van een aantal jaren geleden op onze website!)?
Stuur je antwoord via een e-mail voor 2 mei naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Hamley de filmster’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens!Laatst gewijzigd door gerdje; 25-04-25, 12:47. -
Answer selected by zircon at 28-04-25, 06:09.
Lees je zelf graag? Wie zijn dan jouw favoriete auteurs?
Ik ben een fervent King-fan en lees ook graag Jodi Picoult. Daarnaast heb ik een zwak voor Vlaamse en Nederlandse auteurs en probeer die erg te promoten.
Onlangs verscheen bij uitgeverij Hamley Books een heruitgave van Azerty, het debuut van Sandra J. Paul. Wij spraken met Sandra over schrijven, uitgeven en natuu
raar staat geen titel vermeld in interview
Heb een ander interview gevonden en daar staat het wel in
Wat is uw ten allertijde nr 1 lievelingsboek?
Christine van King, 19 Minutes van Jodi Picoult.
Laatst gewijzigd door parmat; 26-04-25, 09:07.
- Selected Answer
-
-
Lees je zelf graag? Wie zijn dan jouw favoriete auteurs?
Ik ben een fervent King-fan en lees ook graag Jodi Picoult. Daarnaast heb ik een zwak voor Vlaamse en Nederlandse auteurs en probeer die erg te promoten.
Onlangs verscheen bij uitgeverij Hamley Books een heruitgave van Azerty, het debuut van Sandra J. Paul. Wij spraken met Sandra over schrijven, uitgeven en natuu
raar staat geen titel vermeld in interview
Heb een ander interview gevonden en daar staat het wel in
Wat is uw ten allertijde nr 1 lievelingsboek?
Christine van King, 19 Minutes van Jodi Picoult.
Laatst gewijzigd door parmat; 26-04-25, 09:07.
- Selected Answer
Commentaar
-
Commentaar