Boek How dead people ruined my life -Thrillers ans more (tem 30/04)

Samenvouwen
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 338

Boek How dead people ruined my life -Thrillers ans more (tem 30/04)

Op 9 april verscheen bij uitgeverij Hamley Books de Engelse Young Adult How dead people ruined my life van Nina Verheij. In samenwerking met de uitgever mogen w
    Laatst gewijzigd door gerdje; 20-04-25, 09:32.
  • Answer selected by gerdje at 20-04-25, 09:40.
    parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 338

Wat voor namen hadden de hoofdpersonages uit haar eerste geschreven thriller Een graf zonder naam?
    Hierin hadden alle hoofdpersonen namen van Power Rangers
    https://www.hamleybooks.be/hamley-bo...oekjes%20waren.

Waar is Nina eigenaar van, naast freelance online marketeer?
    Naast eigenaar van BackWords en auteur ben ik in het dagelijks leven freelance online marketeer, tekstcorrector en redacteur bij verschillende uitgeverijen en schrijversplatform De Kopij.
    Hoi, mijn naam is Nina Verheij. In 1984 zag ik op sinterklaasavond het levenslicht in Amsterdam. Daar heb ik niet lang gewoond, want toen ik 6 weken oud was, verhuisde ons gezin naar bollendorp Hillegom. Mijn eerste iets serieuzere schrijfinspanning als kind was een verhaal over katjes die uit een cake werden geboren. Die creatieve … Lees verder "Biografie"

Commentaar

• parmat
      Senior Member
      • Jan 2025
      • 338

Wat voor namen hadden de hoofdpersonages uit haar eerste geschreven thriller Een graf zonder naam?
      Hierin hadden alle hoofdpersonen namen van Power Rangers
      https://www.hamleybooks.be/hamley-bo...oekjes%20waren.

Waar is Nina eigenaar van, naast freelance online marketeer?
      Naast eigenaar van BackWords en auteur ben ik in het dagelijks leven freelance online marketeer, tekstcorrector en redacteur bij verschillende uitgeverijen en schrijversplatform De Kopij.
      Hoi, mijn naam is Nina Verheij. In 1984 zag ik op sinterklaasavond het levenslicht in Amsterdam. Daar heb ik niet lang gewoond, want toen ik 6 weken oud was, verhuisde ons gezin naar bollendorp Hillegom. Mijn eerste iets serieuzere schrijfinspanning als kind was een verhaal over katjes die uit een cake werden geboren. Die creatieve … Lees verder "Biografie"

Commentaar

Verwerken ...
      X