Boek De drogreden van Jo Claes. - Thrillers and More (tem 24/03)

Samenvouwen
This topic has been answered.
X
X

• Filter
  • Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 241

Boek De drogreden van Jo Claes. - Thrillers and More (tem 24/03)

Op 14 maart verschijnt bij uitgeverij Houtekiet de thriller De drogreden van Jo Claes. In samenwerking met de uitgever mogen wij 1 exemplaar verloten, waarvoor

Stuur je antwoord via een e-mail voor 25 maart naar info@thrillersandmore.com onder vermelding van ‘Drogreden’. Vermeld hierbij ook gelijk je adresgegevens!
    Laatst gewijzigd door gerdje; 15-03-25, 11:48.
  • Answer selected by gerdje at 15-03-25, 11:48.
    parmat
    Senior Member
    • Jan 2025
    • 241

Waar komt de interesse en kennis van Jo Claes naar mythologische verhalen vandaan?
    Van mijn schoolcarrière. Ik heb Latijn-Grieks gedaan in het middelbaar onderwijs. Daarnaast heb ik verschillende non-fictiewerken over het onderwerp geschreven.
    Lilian is groot fan van de boeken van Jo Claes. Met een nieuw boek in het vooruitzicht over Thomas Berg wilde zij toch wat meer weten over de man die Thomas Ber

Commentaar

• parmat
      Senior Member
      • Jan 2025
      • 241

Waar komt de interesse en kennis van Jo Claes naar mythologische verhalen vandaan?
      Van mijn schoolcarrière. Ik heb Latijn-Grieks gedaan in het middelbaar onderwijs. Daarnaast heb ik verschillende non-fictiewerken over het onderwerp geschreven.
      Lilian is groot fan van de boeken van Jo Claes. Met een nieuw boek in het vooruitzicht over Thomas Berg wilde zij toch wat meer weten over de man die Thomas Ber

Commentaar

Verwerken ...
      X