Verblijf bij Terhills Resort,welzijnspakket, fotoshoot - Avogel (tem 30/09)

Samenvouwen
X

• Tijd
  • Weergeven
Wis alles
nieuwe berichten
  • Bijou
    Senior Member
    • Nov 2024
    • 267

Verblijf bij Terhills Resort,welzijnspakket, fotoshoot - Avogel (tem 30/09)

De V in de titel staat niet in het nederland
    Enter for a chance to win a relaxing nature getaway worth €1,000 plus luxury A.Vogel wellness packages. Take part before 30 September and discover the power of nature.
    Laatst gewijzigd door Bijou; Gisteren, 17:55.
  • Bijou
    Senior Member
    • Nov 2024
    • 267

Misschien is dat ook goed voor wie geen engels kent te helpen
    Beste,

Het klopt inderdaad dat de pagina enkel in het engels is. Op deze manier kunnen we iedereen in België aanspreken in 1 taal.
    Ik zal u even helpen met het invullen van het formulier:

klik op de link : 🍃 Escape the Stresstember | Win a nature getaway worth €1,000

ESCAPE THE STRESSTEMBER

Win een ontspannend verblijf in de natuur ter waarde van € 1.000 én luxueuze wellnesspakketten van A.Vogel. September kan een drukke en stressvolle maand zijn. Daarom nodigt A.Vogel je uit om even tijd voor jezelf te nemen en opnieuw verbinding te maken met de natuur. Neem hieronder deel aan de wedstrijd en maak kans op deze mooie prijzen.

Klik op START
    1. First name = voornaam

Last name = achternaam

Email adres

Klik op OK
    2. Wil je graag natuurlijke gezondheidstips, inspiratie en exclusieve aanbiedingen van A.Vogel ontvangen?

Maak uw keuze: Yes = ja, No = neen
    3. Welke plant vormt de basis van de Echinaforce-producten van A.Vogel?

Kies 1 antwoord

A - Kamille

B - Ginseng

C - Echinacea purpurea

D - Lavendel
    4. Schiftingsvraag*: Hoeveel geldige deelnames zullen er voor de campagne ‘Escape the Stresstember’ geregistreerd zijn op 30 september 2026 om 23.59 uur?

Vul een cijfer in
    5. Wedstrijdreglement*

Vóór je jouw deelname indient*
      Ik heb het wedstrijdreglement gelezen en ga ermee akkoord.
      Privacy en toestemming*
      Ik ga akkoord met de verwerking van mijn persoonsgegevens voor de organisatie en afhandeling van deze wedstrijd, in overeenstemming met het privacybeleid van A.Vogel.
      Toestemming voor foto en video*
      Als ik als hoofdwinnaar word geselecteerd, ben ik bereid deel te nemen aan een kort foto- en/of videomoment, zodat A.Vogel België de ervaring rond de winactie kan delen.
      Deze moet u allemaal aanvinken (en mee akkoord gaat), anders kan u niet deelnemen aan de wedstrijd.
      Klik op SUBMIT
    1. Bedankt voor uw inschrijving! De winnaars worden gecontacteerd als de campagne afgelopen is.
    Laatst gewijzigd door Bijou; Gisteren, 17:54.

Commentaar

Verwerken ...