Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Windows office vervanger (GRATIS)  (gelezen 547 keer)
jonas
Groentje
*

Bekijk profiel E-mail
« Gepost op: vr 23 juli 2010 16:04 »

http://nl.openoffice.org/

openoffice is een gelijkaardig programma als windows office, met word en excell en dergelijke!

handig programma, gratis en naar mijn gevoel beter dan windows office, minder commercieel! ook voor mac te downloaden.

enjoy! Smiley
grtz
G-Men
Forumverslaafde

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: vr 23 juli 2010 17:30 »

Ik gebruik tegenwoordig al snel de googledocs (bekend van de schiftingslijst) deze zijn bruikbaar voor documenten, spreadsheets en presentaties, ze zijn van overal (waar je internet hebt) bereikbaar en je kan met meerderen tegelijk je gegevens verwerken bewerken.

Hoe je schiftingen nooit meer vergeten:
http://forum.gratiz.be/index.php?topic=50746.0
joris
Gratiz.be-Medewerker
Forumverslaafde
Geslacht: Man

Bekijk profiel WWW
« Antwoord #2 Gepost op: zo 1 augustus 2010 19:21 »

Ik ben een absolute voorstander van gratis software.
Open office is goed, maar lang niet zo goed als office.

Als je het niet veel nodig hebt is open office goed genoeg, maar zeggen dat het beter is dan office is totaal fout.
ezeltje
Forumverslaafde
Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: zo 1 augustus 2010 19:37 »

heb dit ook (heb een mac en dan krijg je geen gratis office erbij, zoals bij vele andere computers)
maar vind dit toch niet zo intuitief als de gewone... (is bijna altijd zo met open source: photoshop is ook simpeler dan gimp)
QuantumB
Regelmatig Poster
**

Bekijk profiel
« Antwoord #4 Gepost op: ma 23 augustus 2010 11:56 »

heb dit ook (heb een mac en dan krijg je geen gratis office erbij, zoals bij vele andere computers)
maar vind dit toch niet zo intuitief als de gewone... (is bijna altijd zo met open source: photoshop is ook simpeler dan gimp)

Nu krijg je bij je pc ook geen gratis office meer ze, is verleden tijd, enkel een trail van 30 dagen...afzetters

<3 gratiz.be
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

Niet vergeten!