Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Schiftingsvraag  (gelezen 4541 keer)
bloemeke
Forumverslaafde
Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: wo 26 mei 2010 19:47 »

hoe of waar noteren jullie al jullie antwoorden op schiftingsvragen? of kan je die opvragen als je wint bij een wedstrijd?

Ik schrijf mijne allemaal in een schriftje bij de datum waarop ik heb meegespeeld + de naam van de site + de te winnen prijs + schifting!

en ik doe het in een excel bestandje, als ik dan een prijsje win zet ik die lijn in het rood, maar er staat veel meer zwart dan rood in  Sad

MNM vakantiefoto, iedereen hartelijk bedankt voor zijn stemmetjes en nu maar afwachten ......
Inge16
Forum medewerker
Forumverslaafde

Lang Leve Gratiz!

ingeceurvelts@msn.com
Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #16 Gepost op: wo 26 mei 2010 20:22 »

hoe of waar noteren jullie al jullie antwoorden op schiftingsvragen? of kan je die opvragen als je wint bij een wedstrijd?

Ik schrijf mijne allemaal in een schriftje bij de datum waarop ik heb meegespeeld + de naam van de site + de te winnen prijs + schifting!

en ik doe het in een excel bestandje, als ik dan een prijsje win zet ik die lijn in het rood, maar er staat veel meer zwart dan rood in  Sad

Ikke met nen goede fluo erover  Cheesy

bram_sy
Regelmatig Poster
**

Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #17 Gepost op: wo 26 mei 2010 20:26 »

ok bedankt voor de tips! zal daar ook maar eens aan beginnen dan Tongue
D
Bekende Forummer

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: wo 30 juni 2010 12:01 »

is die schiftingslijst zo belangrijk?
ik heb helemaal geen idee hoe dit alles in zijn werk gaat, zoals je kunt zien aan mijn profiel ben ik nog groen achter mijn oren.

bijvoorbeeld: een wedstrijd is afgelopen en de schiftingsvragen zijn doorgegeven, kan men zich dan op die cijfers focussen om deel te nemen aan andere wedstrijden?
ik heb al aan verschillende wedstrijden deelgenomen waar schiftingsvragen aan verbonden waren maar er is nog niets uit de bus gekomen ( ik doe alleen mee aan wedstrijden  waar de te winnen prijzen voor mij bruikbaar zijn) 

maar ik blijf proberen en misschien krijg ik ook de kans om via inzicht in de schiftingslijst een beter overzicht te hebben  van het aantal deelnemers.

ik vind gratiz een leuke site maar inderdaad, éénmaal je de smaak te pakken hebt dan ben je er aan verkocht. Wink
Diskordia
Forum medewerker
Forumverslaafde

anstaute@hotmail.com
Bekijk profiel E-mail
« Antwoord #19 Gepost op: wo 30 juni 2010 12:42 »

is die schiftingslijst zo belangrijk?
ik heb helemaal geen idee hoe dit alles in zijn werk gaat, zoals je kunt zien aan mijn profiel ben ik nog groen achter mijn oren.

bijvoorbeeld: een wedstrijd is afgelopen en de schiftingsvragen zijn doorgegeven, kan men zich dan op die cijfers focussen om deel te nemen aan andere wedstrijden?
ik heb al aan verschillende wedstrijden deelgenomen waar schiftingsvragen aan verbonden waren maar er is nog niets uit de bus gekomen ( ik doe alleen mee aan wedstrijden  waar de te winnen prijzen voor mij bruikbaar zijn) 

maar ik blijf proberen en misschien krijg ik ook de kans om via inzicht in de schiftingslijst een beter overzicht te hebben  van het aantal deelnemers.

ik vind gratiz een leuke site maar inderdaad, éénmaal je de smaak te pakken hebt dan ben je er aan verkocht. Wink

Goh hoe je het ookd raait of keert 't is geen exacte wetenschap he, je moet altijd geluk hebben Wink

Lemon
Forumverslaafde

Bekijk profiel
« Antwoord #20 Gepost op: wo 30 juni 2010 20:31 »

het is handig om een richtlijn te krijgen: is het rond de 1500 of rond de 15000 bij voorgaande wedstrijden. Maar het is en blijft gokken

Mag ik een stemmetje? Ik kan er een bon van Levis mee winnen
http://www.levisathome.be/project/slaapkamer/mijn-oude-kamer
sky35637
Vaste Forumklant
Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #21 Gepost op: za 10 juli 2010 21:18 »

wie veel aan wedstrijden meedoet zal wel regelmatig iets winnen
nutje
Forumverslaafde

Bekijk profiel
« Antwoord #22 Gepost op: za 21 augustus 2010 20:17 »

hoe kan je vragen als je in aanmerking kom voor de schiftingslijst Huh
gerdje
Gratiz.be-Medewerker
Forumverslaafde

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #23 Gepost op: ma 23 augustus 2010 14:03 »

hoe kan je vragen als je in aanmerking kom voor de schiftingslijst Huh

Je kan het in eerste instantie zelf al even controleren in je profiel. Daar kan je al je berichten bekijken.
Als je denkt dat je in aanmerking komt, dan volg je de richtlijnen in de link onderaan mijn bericht. Smiley

Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

Niet vergeten!