Pagina's: [1]
  Print  
Auteur Topic: Jetair - boek Voyage hotel Turkije en win een Vespa (bet.) (27/10)  (gelezen 573 keer)
comay
Forumverslaafde
Geslacht: Vrouw

AbFab!

Bekijk profiel
« Gepost op: do 12 november 2009 14:45 »

http://www.jetair.be/vliegvakanties/wedstrijd.htm

Boek voor 30/04/2010 uw zomervakantie in één van de Voyage hotels in Turkije en maak kans op een stijlvolle Vespa!
U wil volgende zomer naar Turkije? Goed idee! Maak dan zeker even kennis met Voyage hotels want deze vijf juweeltjes staan garant voor kwaliteit en service met een uitgebreid aanbod aan gastronomie, animatie en kinderfaciliteiten.
Vroeg boeken is de boodschap! Voyage hotels biedt u een interessante vroegboekkorting indien u vóór 30 april 2010 uw zomervakantie reserveert. Dankzij uw reservatie maakt u bovendien ook kans om deze prachtige Vespa te winnen.

Vraag1: Jetair en Voyage hotels bieden de snelle beslissers zéér interessante vroegboekvoorwaarden. U kan tot 30/04/2010 genieten van deze kortingen. Wie optimaal van deze voordelen wil genieten boekt het best vóór 28/02/2010. Waarom?

Als klant krijg ik dan een leuke strandbal
Als klant geniet ik dan van de maximale vroegboekkorting én ik krijg er de Turbobonus bovenop!
 Als ik voor 28/02/2010 boek, kan ik mijn plaats op het vliegtuig zelf kiezen

De prijstabellen van deze hotels zijn momenteel nog niet te bekijken, maar ik heb een donkerbruin vermoeden dat het het 2de antwoord zal zijn!

Vraag2: Het aanbod van Voyage is zeer ruim. Voor elk wat wils Hoeveel hotels van de groep Voyage biedt Jetair Vliegvakanties aan in Turkije?
 3
 4
 5 bron: http://www.jetair.be/vliegvakanties/zomer/voyage_actie.htm?utm_source=home_vlieg&utm_medium=banner&utm_campaign=Voyage_Vespa

Schiftingsvraag: Hoeveel geldige en unieke deelnames zal Jetair ontvangen hebben tegen 27 oktober 2010, 23.59u?

Uw reservatienummer  
« Laatste verandering: wo 31 maart 2010 14:42 door ~Wendy~ » Gelogd

Een vrouw moet twee keer zo goed zijn als een man, om half zo goed gevonden te worden. Gelukkig is dit niet moeilijk. (Charlotte Whitton)

Ik ben een geweldige huishoudster; elke keer als ik een man verlaat, houd ik zijn huis. (Zsa Zsa Gabor)
comay
Forumverslaafde

AbFab!

Bekijk profiel
« Antwoord #1 Gepost op: do 12 november 2009 14:50 »

Het volledige reglement vind je hier: http://www.jetair.be/wedstrijd/reglement.php?deel=vlieg&lng=1

Enkele fragmenten eruit:

De boeking moet gemaakt zijn binnen de opgegeven actieperiode. Actieperiode: 03/11/2009 – 30/04/2010.

Onvolledige en meervoudige deelnames per boeking worden als ongeldig beschouwd en uit de actie geweerd. Elk soort van bedrog zal automatisch en zonder enige voorafgaande kennisgeving tot de volledige diskwalificatie van de deelnemer in kwestie leiden. Indien het bedrog vastgesteld wordt na het uitreiken van de prijs, zal een objectief onderzoek, uitgevoerd door Jetair, ingesteld worden op straffe van uitsluiting of terugvordering van de gewonnen prijs..

Er is 1 prijs te winnen : 1 Vespa LX 4V 50 cc + bijpassende helm. De aangeboden prijs kan vanwege de winnaar geen aanleiding geven tot enige betwisting van welke aard ook, noch tot de uitbetaling van de tegenwaarde van de prijs in geld, noch tot zijn vervanging of uitwisseling tegen een andere prijs om welke reden dan ook. De prijs is ook niet overdraagbaar en de deelnemers worden ervan op de hoogte gebracht dat de verkoop of omruiling van prijzen verboden is.

Een vrouw moet twee keer zo goed zijn als een man, om half zo goed gevonden te worden. Gelukkig is dit niet moeilijk. (Charlotte Whitton)

Ik ben een geweldige huishoudster; elke keer als ik een man verlaat, houd ik zijn huis. (Zsa Zsa Gabor)
Gothic Scorpio
Forumverslaafde
Geslacht: Man

hier werk ik gratiz

Bekijk profiel
« Antwoord #2 Gepost op: do 12 november 2009 15:47 »

jetair is brol  Grin

I don't care what you think of me, I'm glad you're thinking anyway
Agatha ;-)
Forumverslaafde

Gratiz is grenzeloos!

Bekijk profiel
« Antwoord #3 Gepost op: do 12 november 2009 16:08 »

jetair is brol  Grin

Allé , daar verschiet ik nu van zie dat jij dat zegt  Grin  Grin

Zolang mijn baas net doet alsof ik veel verdien, doe ik net alsof ik hard werk.
Pagina's: [1]
  Print  

Ga naar:  

Niet vergeten!