Pagina's: 1 [2]
  Print  
Auteur Topic: Voorstel nieuwe rubriek  (gelezen 7803 keer)
Bert94
Forumverslaafde
Geslacht: Man

Bekijk profiel
« Antwoord #15 Gepost op: wo 4 februari 2009 15:01 »

ik vind wel dat ge niet te veel subrubrieken moet gaan creëren want dat komt de overzichtelijkheid en het gebruiksgemak niet ten goede :
1. hoe meer verschillende rubrieken, hoe meer wedstrijden in een verkeerde rubriek worden geplaatst en hoe meer dubbele posts er zullen zijn. (zie FDC : als ge daar wat wilt posten moet ge eerst 5 minuten nadenken over waar het moet komen)
2. hoe meer verschillende rubrieken, hoe meer ge van één naar een ander deel van de site moet gaan om aan uw wedstrijden deel te nemen en hoe meer interessante wedstrijden ge niet opmerkt.

daar ben ik het volledig mee eens !

Bezoek ook talrijk mijn blogje: http://levenvanbert.wordpress.com/

guigou
Forumverslaafde
Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel
« Antwoord #16 Gepost op: za 27 februari 2010 11:46 »

ik zou het wel héél handig vinden om de dagelijkse in een aparte topic te plaatsen, nu moet je ze gaan zoeken tussen die andere wedstrijden (tenzij er een middel bestaat om die direct terug te vinden)

baldrick
Forumverslaafde

* * * * * *

Bekijk profiel
« Antwoord #17 Gepost op: za 27 februari 2010 15:27 »

ik zou het wel héél handig vinden om de dagelijkse in een aparte topic te plaatsen, nu moet je ze gaan zoeken tussen die andere wedstrijden (tenzij er een middel bestaat om die direct terug te vinden)

Dagelijkse wedstrijden worden nu al aangeduid met een rood uitroepteken als berichticoon. Je kunt hierop niet selecteren, maar je vindt de wedstrijden toch iets makkelijker terug. Ik heb voor dit bericht het bewuste uitroepteken gebruikt. Je vindt het terug in het uitklapmenu van Berichticoon (juist onder Onderwerp) Wink
« Laatste verandering: za 27 februari 2010 15:29 door baldrick » Gelogd

“If a cluttered desk is a sign of a cluttered mind, then what are we to think of an empty desk?” 
manitoba
Forumverslaafde

Bekijk profiel
« Antwoord #18 Gepost op: za 10 april 2010 23:40 »

Nog eens een oproep om betalende wedstrijden in een aparte rubriek te zetten.
gerdje
Gratiz.be-Medewerker
Forumverslaafde
Geslacht: Vrouw

Bekijk profiel WWW E-mail
« Antwoord #19 Gepost op: di 13 april 2010 23:13 »

Nog eens een oproep om betalende wedstrijden in een aparte rubriek te zetten.

Er wordt momenteel hard gewerkt aan een nieuwe site en daarom zullen zulke aanpassingen niet meer gebeuren op het huidige forum.

Pagina's: 1 [2]
  Print  

Ga naar:  

Niet vergeten!